Kiszervezni részfeladatokat kínkeserves egy maximalistának

 

Igen, kiszervezni részfeladatokat kínkeserves egy maximalistának, hiszen olyan jól, gyorsan úgysem tudja más megcsinálni, ahogy ő.

Ismerem ezt az érzést... Sok-sok év után tudtam ezt helyre tenni úgy ahogy magamban.

Kb. mikor helyre tettem, akkor jött be az életemben a választás/nem választás pillanata, amikor egyéni vállalkozó lettem.

Nos, innen kiszervezés gyakorlatilag nincs, mert amíg tanultam a vállalkozói létet, addig mindent kézben akartam tartani, amikor pedig már jól működtettem akkor pedig rutinná, gyorssá váltak a folyamatok és egyszerűbb volt megcsinálnom, mint kiadnom másnak.

Odáig eljutottam, hogy amikor bizonyos termékeimre a piaci igények kikövetelték a Foxpost csomagautomatás feladást, elfogadtam, kínkeservesen megkértem és el is fogadtam a párom felajánlását, hogy úgyis útba esik neki, szívesen bedobja, feladja.

Nekem ez nagyon nehéz, mert megszoktam hogy mindent magamnak kell megoldanom, és kérni szívességet az olyan, mintha kérném hogy húzzák már ki a fogam, ami egészséges.

Nos, nekem sokat segített, amikor kiírtam magamból, hogy mit hogyan változtattam, tudatosan és igen, én is leteszteltem magamon hogy az saját könyvem újraolvasása előtt mit adott ki a tesztem és mit utána.

Szóval ez itt természetesen a reklám helye, engedj a maximalizmusnak teret, olvasd el a könyvem erről... játékos Katiötletes példák alapján.

-------------------------
Fordulj hozzám bizalommal, ha kérdésed van. Foglalj hozzám egy ingyenes rövid konzultációs időpontot IDE kattintva.
Szabó Katalin (Katiötletek)

Megjegyzések

Szakmai konzultáció időpontfoglalás