Évindító listám a vállalkozásom ellenőrzéséhez


Január 1-én a vállalkozásom minden adatát összesítem, ellenőrzöm az alábbi lista szerint. Ez ritmust az év indításnak és tudatosítja, hogy hol tartok, mit csinálok, mi az amin módosítanom kellene.

Íme a listám:

  • létrehoztam a  202401011tol nevű mappát a számítógépen, ebbe kerül minden olyan anyag, amit ebben a hónapban letöltök online programokból vagy saját felületeimről
  • böngészőben beállítottam, hogy ez a mappa legyen a letöltések mappája
  • létrehoztam ezen belül egy vállalkozás ellenőrzés mappát, ebbe gyűjtöttem össze az alábbiakat:
     - 2023-as év számlatörténeteit excell formában, ezekből fogok statisztikázni
    - számlázóprogram éves kimutatás - szintén statisztikázáshoz
    - ebev.nav.gov.hu oldalról a törzsadatokat kérdeztem le, hogy lássam milyen tevékenységi köreim vannak, azok érdemes-e most változtatnom
    - ugyfelportal.nav.gov.hu oldalról letöltöttem a NAV KATA egyenlegemet, hogy lássam, rendben volt-e befizetésem
    - elindítom a 2024-es google munkanyilvántartó táblázatomat, ahol pontosan látszik, hogy kinek mikor mit csinálok, melyik munka milyen folyamatban van, láthatók az összesítések, az egyenlegek, egyfajta mini CRM-ként  is működik

Szükség van-e erre a listára és ezekre az ellenőrzésekre? Igen, mindenképpen.
Egyéni vállalkozóként ezek alapján fogok dönteni, hogy mely termékeimet, szolgáltatásaimat hozom előtérbe és mi az amivel ebben az évben nem fogok foglalkozni.

A listához hozzátartozik még egy több napos munka, melyben átnézem az online megjelenéseimet, döntök azok folytatásáról vagy megszüntetéséről az alapok, a fő irányvonalam megtartása mellett.

Átnézem azt, hogy milyen fix havi vállalkozói kiadásaim vannak, mi az amivel ezek a kiadások csökkenthetők.

Az egyéni vállalkozók, akik egyszemélyes vállalkozást visznek több tevékenységgel, nagyon fontos hogy időnként felülvizsgálják a saját tevékenységüket. Én is ezt teszem.

-------------------------
Fordulj hozzám bizalommal, ha kérdésed van. Foglalj hozzám egy ingyenes rövid konzultációs időpontot IDE kattintva.
Szabó Katalin (Katiötletek)
Könyvajánlóm maximalista vállalkozó nőknek:
Szabó Katalin: A maximalista vállalkozó nő nehézségei 10 pontban (PDF) - Katiötletes példák és gyakorlati tippek 











Megjegyzések

Szakmai konzultáció időpontfoglalás